2010. október 14., csütörtök

a nők egymásnak öltöznek

Tulajdonképpen meg akartam említeni reggel ezt is: most, hogy van két jófej nő, akikkel a fél napomat együtt töltöm, kicsit miattuk is öltöztem ki, mert  tudtam, hogy biztosan értékelik verbálisan is. Arra léptem be, hogy egymástól függetlenül mindhárman új cuccokat vettünk, amin óriásit nevettünk és mindenki mindenkit megdicsért. Egy férfi nyilván azt mondaná, hogy nahh, ez kell ezeknek, mind egyforma, iskolázottság ide vagy oda! Meg, hogy egy hülye százat csinál és itt a hülye egyértelműen én vagyok, valóban. 

Ugyanakkor még mindig vesszőparipám, hogy egy nő legyen szép, de legalábbis hozza ki magából a legtöbbet, és mialatt rengeteget tanulunk németül is, egymásra is hatunk. Két hét alatt mindannyian csinosodtunk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése