2010. február 14., vasárnap

büszke vagyok Földönjáróra

Múltkor valaki megkérdezte A.-t, hogy tudna-e készíteni a légpuskájára hangtompítót? (Légpuska és az arra való hangtompító használata engedély nélkül is legális Magyarországon). Ő meg azt válaszolta megpróbálja, bár életében nem foglalkozott ilyesmivel. Kérdezte tőlem, mi angolul a hangtompító? Fasztudja, válaszoltam, rákerestem a szótárban, silencer, ez az. Neten hamarosan eljutottunk a "how to make silencer at home" kategóriájú videókban egyre profibb ismertetőkre, végül természetesen egy orosz volt a legmegbízhatóbb.A fickó idehozta a puskát, A. méricskélt, töprengett, én szkeptikus voltam, mert olyanok jutottak eszembe, hogy tölténynagyság, meg puskacső és hangtompító hosszának/átmérőjének aránya, meg súrlódás, meg hő (sokat néztem Discoveryt) és nem fogja-e az első lövés szétvetni a csövet, de legalábbis elégetni a hangtompításnak használt anyagot?De nem! Ez a kurafi megcsinálta, még kis is maratta cikk-cakkosra a tövénél, hogy jobb legyen a fogása, nagyon büszke vagyok rá! Kipróbáltuk a kertben, semmi nem hallatszik, csak egy halk pukkanás! Olyan gyönyörű lett, hogy muszáj volt lefényképeznem. Utána meg dugtunk, mert valószínű, hogy ilyen vadállatok vagyunk mi is, elég egy fegyver, ha ez a fajta csak szimbóluma is a vadászatnak és önvédelemnek, az erő és a szexuális gerjedelem pedig szintén együttjárnak.

2 megjegyzés: