2011. február 22., kedd

bálna biciklizik

Nem, még mindig csak oszlopdisznó, de így alliterált. Jó volt, bár majdnem lefagytam. Amennyiben holnapra lerobbanok, akkor a kondícióm pocsékabb, mint egy tiszavirágé a életének egyetlen, orgiázós napja végén. 

Ingleichennek vettem cipőket. Talán feleslegesen, mert mindegyiket leveszi. Azért kell a lakásban cipő, mert a zoknijait is leveszi, én meg abban bízom, hogy egyszer beleszeret egy cipőbe és nem akarja levenni folyton. A padló hideg. Ingleichen teljesen harcedzett, rezzenetlen képpel mászkál rajta, előttem meg alattomosan kialakuló vesebetegségek lebegnek, tehát hővédelem kell. A harisnyát nem tudja levenni, de akkor meg befülled a feneke és borzalmas piros kimaródások keletkeznek rajta. Így egyik nap zoknizom vele, másnapra megőrülök és visszakerül a harisnya. Anyósom szerint nyáron már el kell kezdeni biliztetni. Bevallom ezt a részt kihagynám, én egyből a WC-re ültetném (természetesen gyerek ülésszűkítővel), mert Sünt ismerve legfeljebb 3 percig ül majd a bilin, rosszabb esetben belekakál, majd sapkaként azt is felteszi a fejére, természetesen az ürülékkel együtt. Újabban sapkamániás, nem tudom ezt írtam-e már? Nemcsak sapkákat vesz fel, hanem kendőket, sálakat, kis horgolt terítőt is (anyósomnál), amiben úgy néz ki mint egy muszlim forradalmár. 
N.-el beszélgettem, kiakadtunk Em.-re. Olyanok vagyunk, mint az Elvált nők klubja. Jönnek-mennek a körtelefonok, levelek a hármas között. N.-é egyértelműen Bette Middler szerepe, bár N. gyönyörű, de temperamentumában ugyanaz, véletlenül még zsidó is. Em. abszolút Goldie Hawn, én pedig a Diane Keaton által megformált karakter vagyok (oszlopdisznódosva, ezt nem hagyhattam ki, hehe.) Hiányoznak élőben.

5 megjegyzés:

  1. Biciklizés: szerintem nem árt. Gyerekkoromban szerettem biciklizni, aztán kaptam egy olyan biciklit, amelyiknek már új korában is minden fékezéskor hangosan visított a fékje (szerintem valami baja volt, de senki nem hitt nekem, azt mondták, hogy ez normális, ne törődjek vele), és emiatt a hang miatt leszoktam. Aztán amikor néhány hónap múlva elővettem, kipróbáltam, hogy még hangoskodik-e a fék, akkor kiderült, hogy még mindig hangos, de az is kiderült, hogy elszoktam a biciklizéstől, és feltörte az ülés az ülőfelületemet. Fél napig fájt. Azóta nem ültem biciklin.

    A kis Sün biztos érezné, ha fázna a lába a padlón, szerintem nyugodtan rábízhatod, hogy kell-e neki zokni. Ő érzi. Ha nem fázik a lába, akkor nem lesz baj a veséjével. Bili, mint sapka: elképzeltem a jelenetet... Egyébként is érdekes ez a sapkamánia. (A feje fázik, csak a lába nem?) Jó lenne egy fénykép a horgolt terítős muszlim forradalmárról. :)

    Az "Elvált nők klubjához" nem tudok hozzászólni, nem ismerem a barátnőidet.

    VálaszTörlés
  2. Az bizony mindig újra feltöri! :D Még a szilikonpárnás is, ha rendesen meghajtod. Aztán elmúlik. Egy időben szinte minden bejegyzésem az aznapi bicajozásaimról szólt.:)

    A fenékfájás múlik el a leghamarabb. Aztán bedurran a láb, és a kar, meg a vállak. Majd mikor azt hinnéd már túl vagy rajta, akkor kiderül, hogy olyan izmaid is vannak, miknek létezéséről nem is tudtál. Viszont közben folyamatosan erősödsz, és meg se kottyannak olyan dolgok, amiket addig észre sem vettél. Ruganyos, gyors járás, hideg-meleg tűrésének kitolódása, bazi nagy hegyre könnyen felsietés mindenféle kis lihegés nélkül, stb.

    VálaszTörlés
  3. Ja igen! Süninek nem fázik a feje, hanem utálja, hogy rövid a haja. Az enyémet már nem tépi, hanem áhítattal fésülgeti a kezével. Látja magát a tükörben és jobban tetszik magának sapkákban, kendőkben. Nő.:)

    VálaszTörlés
  4. azért a bilit ne húzza a fejére :D

    VálaszTörlés
  5. Én már mindenre el vagyok készülve. :)

    Beszéltem ma a védőnővel, szerinte még nyáron is korai biliztetést erőltetni. Jajjj, Süni legfeljebb fél percig marad egy helyen jelenleg, reménytelen is lenne.

    VálaszTörlés