2010. november 19., péntek

Földönjáróról

A legnagyszerűbb társ és férj. Mutattam neki ezt , mire belelkesedett, hogy csináljuk együtt, mert hiába végez fizikai munkát, az izmai le vannak tapadva. Nekem meg kell szabadulnom a rajtam csüngő zsírtömböktől (ezt azért is írom, mert Tanárnőm és Csoporttársam kilátásba helyezte, hogy még egy ilyen önfikázó megjegyzés és korbácsot hoznak, hehe) és meg is fogok. Földönjáróval meg móka lesz együtt, ez amúgy tényleg jóóóó, mikor az elején még fenékbe kell rugdalni a másikat.
Aztán azért is jófej, mert megkérdeztem tőle, hogy utolsó, önző  bunkó lennék-e, ha esetleg egyedül is elmennék holnap bulizni Tanárnőmmel és Csoporttársammal, mire egyenesen küldött és üzeni nekik, hogyha sikerül szabadságra vonulnia szívesen velünk tart legalább egy beülős beszélgetésre, a fáradtsága tényleg nem kifogás. Ich hoffe meiner Mitschüler werde verwöhnen euch mit grünen Traum morgen. 
*
Másnap: I. miatt haza kellett jönnöm. Majd elmegyünk máskor.

2 megjegyzés:

  1. Örömmel látom, hogy te is futásra adod a fejed :) Én csak azt mondhatom, hogy mióta elkezdtem sokkal jobban érzem magam, ha máskor nem is de abban a 40 percben, amíg űzöm mindenképp!
    Drukkolok!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Hétvégén kezdjük. Kíváncsi vagyok bagós tüdővel bírjuk-e? Na az lesz a következő.....

    VálaszTörlés