2011. március 5., szombat

új magyar alkotmány-tervezet a népnek; nevessek vagy sírjak?

(Első reakcióm gyomorgörcs volt a hivatalos címzéstől, már megint ki, és mit akar fizettetni velünk?! Ez nem paranoia, hanem empirikus tényeken alapuló eseménysorozat, megszokni  képtelenség,  megszökni talán lehetséges.)

Nem kellett sokat gondolkodnom azon, hogy hova tegyem az ikszeket, és a három sornyi személyes véleményhez is hozzátettem a magam javaslatait. A vélemény kifejtésére hagyott hely roppant szűkös, gondolkoztam azon, hogy ne csatoljak-e külön lapot? Nem csatolok. Tudjátok miért nem? Mert jólesne, hogy igazi demokráciásat játszva kíváncsiak az egyes polgár, jelen esetben az én véleményemre is, de sajnos nem erről van szó. Kampányfogás, az adóinkból. Azokból, amiket a megfogható birkákról (rólam is) mindenféle ürüggyel le lehet nyírni. Esztelen pazarlás, ami felháborít. Különben is hány ember érti majd ezt meg? Aztán hányan fogják vissza is küldeni, mikor szavazni sem... Azért a sajátomat névvel, lakcímmel feladom, úgyis mennem kell postára más miatt.

2 megjegyzés:

  1. Az alkotmányról itt írtam véleményt: http://bloggerke.sajatblog.hu/2011/03/03/kerdoiv/ (megjegyzésekkel együtt érdemes olvasni).

    VálaszTörlés
  2. Olvastam, csak nem kommenteltem. A magázós-tegezős-tetszett :)- is újabb saját posztra inspirált.

    VálaszTörlés