2012. június 30., szombat

Gombóc újabb* kalandja

Eltűnt az egyik nap. Nem idegeskedtem, gondoltam, hogy valahol meghúzta magát és majd előkerül. A harmadik napon kezdtem komolyan aggódni. Egyszerűen nem tudtam elfogadni, hogy csak így eltűnt, meghalt. Átfésültük a sebesült macska/teteme után a környéket, eredménytelenül. Akkor írtam az FB-re, hogyha helybeli látta, akkor szóljon. A legvadabb és legkínzóbb rémlátomások kezdtek gyötörni a mindenhol jelenlevő macskakínzó elmebetegekről. Két hét után az eszem már azt mondta, hogy ennyi volt, remélem nem szenvedett sokat, de érzelmeimmel nem tudtam elfogadni. Ritának próbáltam elmagyarázni, hogy "Gombócartúj" nem azért ment el, mert nem szereti őt, csak nagyon elfáradt és örökre elaludt. Közben macskakölyök hirdetéseket néztem, azt terveztem, hogy kb. szeptemberre felfogom mindenféleképpen, hogy meghalt és akkor majd kettőt befogadunk. Azért kettőt, mert Szefi a főcica, de kettővel már nem bírna el. Aztán a sokéletű Gombóc hazatalált. Remegett, nagyon fáradt volt, levágta magát elém a fűbe, mohón evett, dorombolt. Valaki befogadhatta, mert nem voltak rajta sebesülések, és frissen fésültnek tűnt. Örök hála ezért neki.

*Korábban már egyszer rámhozta a frászt, mikor még a Kresz G. utcában laktam. Ugyanilyen meleg nyár volt. Felkóborolt a szomszédhoz, majd' mikor rájött, hogy az nem az ő lakása, szó nélkül kivetette magát a nyitott lichthof ablakon. Ott meg volt egy épen maradt átkötőhíd, azon landolt. Az egyik ex-kollégámnak voltak alpinista barátai, segítségemre siettek, megpróbálták befogni, de átugrott az ecetfára, onnan a szomszéd kertben álló fára, onnan is tovább, fél negyedben csöngettünk be Pé.-vel, hogy hagy menjünk be, mert a macska. Végül bő egy nap után visszaugrott a mi lichthofunk előtt növő ecetfára, és a kimerültségtől vagy 4-5 emeletet zuhant. Szerencsére sok prosztó ex-szomszédom kedvelt szórakozása volt petpalackokat, meg mindenféle szemetet kidobálni, a legalsó szerencsétlen, aki rendszeresen vakarta ki onnan a ganéjukat, meg éppen a fásult időszakában volt takarításilag, így Gombóc becsapódását egy jelentős mennyiségű szeméthegy csillapította. Egy kis kiszáradáson, idegkimerülésen kívül kutyabaja sem lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése