2012. június 9., szombat

racionalizálás

Ejj, ezért nem szeretek már írni, töredékesen jön át az, hogy mit érzek, mi van a barátaimmal, egyáltalán milyenek. 
Nemrég' felhívtam Nórát, éppen Emőt festette (hármasunk nagyszívű, de szőke tagját), kihangosított, hármasban vitattuk a helyzetet racionálisan. Bárhogyan is dönt a babát illetően rendben lesz, mert erős. 
Tudom, hogy ez a kijelentés szubjektív, a legtöbb ember erősnek látja szeretett barátját, de azt is tudom, hogy miket ért el eddig, hogy nem tud veszíteni és akaratát tűzön-vízen keresztül átviszi. Írtam már, hogy egyszer kijelentette, hogy márpedig diploma ide-vagy oda, ő ki nem állhatja az irodákat és sminkes lesz, sőt később filmes maszkmester? Nem hiszem, alig írok róla. Depressziós lett, egy évre visszavonult a lakásába, csak kevesekkel érintkezett. Közben sminkes tanfolyamra járt, mi pedig aggódtunk érte, és vártuk mikor múlik el ez az újabb szeszély, hiszen annak véltük. Tévedtünk. Üstökösként robbant be, hamar készültek vele interjúk, egyre több megbízást kapott és boldog volt. Mi pedig szégyenkeztünk, mert nem hittünk benne, bocsánatot is kértünk. Ő pedig nem állt meg azóta sem, már többször járt New York-ban is, hogy a legújabb technikákat is elsajátítsa (némelyiket itthon nem is ismerik) robotol olykor 24 órákat egyfolytában, és célja továbbra is a legfelsőbb szint, nemzetközileg elismert, híres filmes maszkmesterré válni. Addigis örül bármilyen felkérésnek. Évekkel ezelőtt, az első filmjénél attól sem riadt vissza, hogy hullaházba menjen a különböző módon agyonvert, megkéselt, lelőtt tetemeket vizsgálni, hogy élethű sebeket készítsen. Fantasztikus nő! 

Ami tegnapi önfikázásomat illeti, azt részben semlegesítettem. Megnéztem pár sztárfeleséget, elámultam, hogy olyan klassz pasinak, mint Ethan Hawke, Uma Thurman után milyen randa nője van! Uma ütött-kopott mása, de a szépség nem minden ugye, ők meg helyesek, ahogy a négy gyerekkel vonulnak apáknapozni, egyebezni. Ja és nem is öregedtem! Előkutattam 7-9 évvel ezelőtti képeket, amiken rondább voltam mint most, ami azért elég szép teljesítmény, lássuk be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése