2012. július 21., szombat

Nórától

Hezitáltam Sünüs miatt, de mivel ő jól megvolt, közben viszont Manson folyamatosan csesztetett, egyszercsak felálltam, behánytam egy váltás ruhát a kisebb hátizsákomba, majd elköszöntem. Ahogyan arra számítottam, csak vállat vontak. Moziba menni nem volt kedvem, éppen elértem N.-t előtte, odaadta a kulcsát. Kifejezetten élveztem a sétálást  a szombat esti körúton, mehetnék sok helyre, de most ez éppen elég. Lilicia meghökkent, hogy nem a gazdija nyit neki ajtót, de a menetközben szerzett whopperből* kifarigcsált húsokkal hamar népszerű lettem. Holnap hazavonatozom Attilához. Nóra hazjött, dejó.

*Ritkán eszem fásztfúdot, itt a környéken csak mekdonáldsz van, amit annyira nem kedvelek, másfél éve nem is voltam ott. Így általában Bp.-n elcsábulok börgerkingezésre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése