2011. május 5., csütörtök

bicajos gyerekülés

Kimerítettem a családi költségvetést, viszont végre beszereztem a biciklire szerelhető,  elfogadható minőségű és árú, 22 kg-ig terhelhető gyerekülést. Hurrá, hurrá, végre együtt bicajozhatunk a kedvenc, távoli játszóterünkre, nagyon örültem, hogy F. le sem szidott, sőt hármasban megyünk majd, mikor ő is ráér. Sünit én cipelem, mert csak az én bringám típusára lehetett ezt a fajtát feltenni, de végülis nekem kell zsírt égetnem. (F.-ről már ha akarna sem lenne mit, mázlista.) Már utáltuk, hogy puhányosodunk, hogy autóval járunk mindenhova, ami ráadásul az egyre drágább benzint is zabálja. Ma tettem Sünnel egy próbakört, nem láthattam az arcát, de olyan hangokat hallatott, amiből  elragadottságot szűrtem le. A színe véletlenül éppen illik a bringámhoz, ami piros és ezüst (más színű gyerekülés nem is volt.)

5 megjegyzés:

  1. no akkor tekerhettek felém is Muci =)

    VálaszTörlés
  2. Veszprém felé nem akartok elkerekezni? :)

    VálaszTörlés
  3. Ti ránéztetek már a térképre....?! :D Vagy át tudtok alakíttatni kiborggá? :o) Amúgy kösz, szívesen mennék mindkettőtökhöz! <3 :)

    VálaszTörlés
  4. nyakadra kötöd azt a térképet vagy beszerzel egy gps-t, pár napi hideg élelmet és irány káposztafalva :D <3

    VálaszTörlés
  5. jelenlegi edzettségi szintemet figyelembe véve szerintem 3 hétig tartana, szóval sátrat is kell csomagolnom, de rendben! :D <3

    VálaszTörlés