2012. április 25., szerda

dohányozni rossz, nem dohányozni még rosszabb (legalábbis egy ideig)

Attila látványosan javul, már nem úgy néz ki, mint egy anorexiás pasimodell, az arca kisimult, sokkal nyugodtabb, normálisan eszik egészséges ételeket, a bőre szép, ejj, állandóan ráugranék! Ja igen, a cigizésről akartam írni, de mit is? Tudatalatt két hete, tudatosan pár napja állítom át az agyam arra, hogy a cigizés szar, szar, szar. Ma elégettem a kapadohányokat, kinyomtattam magamnak egy csomó plakátot még józanul, hogyha elpöfékeltem végre az utolsó csomagot is, akkor legyen mibe kapaszkodnom. Az egyikre bölcsen az firkáltam fel, hogy "ritka nagy seggfej vagy, ha most elrohansz bagót venni." Hitem szerint ezek majd erőt adnak, de arra is jók lesznek, hogy bőgve, habzó szájjal letépkedhessem őket és a darabjaikon ugráljak kínomban. Ejj, olyan vidám vagyok mint a vajúdás kezdetén, de ez ne tévesszen meg senkit, halálosan félek az egésztől, ahogy a szüléstől is rettegtem, azért ez az idétlenkedés. Majd jövök és tudósítok, vagy nem, mert minden erőmet leköti, hogy meditálva átvészeljem az első napokat. Most megyek és rágyújtok, a finomakat szívom el és a végére hagytam egy erősebb, kaparósabb köhögtetőset, fúj.

30 perccel később: hehe, nem gyújtottam rá, eszembe sem jutott, mert titeket olvastalak! Éljen! :)

4 megjegyzés:

  1. most ezt nyomatják az USA-ban, én mindig kiborulok tőle, pedig nem cigiztem soha:

    http://www.youtube.com/watch?v=5zWB4dLYChM&feature=related

    VálaszTörlés
  2. jó lesz az, te is tudod hogy megéri. mesélj róla minden nap, az még jobb

    VálaszTörlés
  3. Nagy itt a csend a leszokás témában.

    VálaszTörlés
  4. Köszi a segítséget! Mindjárt megnézem sorban a videót, Aklü kérését már akaratlanul is teljesítettem pár perce, Rotternek (is) pedig egy újabb bejegyzéssel tartozom, amit 1 nappal ezután akartam megírni.

    VálaszTörlés